Category: Negaduck

raidenraccoon:Thought it’d be amusing to see the clip on top of…

raidenraccoon:

Thought it’d be amusing to see the clip on top of it’s original with audio

that-shadowy-disguise:Negaduck in Life, the Negaverse, and…

that-shadowy-disguise:

Negaduck in Life, the Negaverse, and Everything

ladyariaa: Swoooord ♥Based on a thing I did years ago and…

ladyariaa:

Swoooord ♥

Based on a thing I did years ago and scribbled on with all the shades of grey. Got lazy about halfway through this one but still kinda cool so, meh.

Photo

rubbersoles19: More Doodles for “The Studio of Darkwing Duck”,…

rubbersoles19:

More Doodles for “The Studio of Darkwing Duck”, my upcoming Darkwing AU Fic.

“Daring. Bold. Heroic.” All words that described Darkwing Duck, a show that was considered the Prime of children’s Saturday Morning Cartoons for its three years of running. That is, until everything went wrong. The conspiracies starting flowing, the gossip started spreading, and among the turbulent times and insider magazines, Darkwing Duck’s lead actor, head writer, and original visionary, Drake Mallard, quite suddenly vanished.

Now, five years later, something, or someone, is trying to bring Drake Mallard, and Darkwing, back into the spotlight and resurrect the old show and character, a duo that Drake, more than anyone, wants to keep dead.

This fic features quite a number of characters from the original show, so I’ve had to redesign a few of them, including Negaduck, Binkie and Honker Muddlefoot, and Morgana Macawbre, even tho she won’t be appearing in this fic.

@quack-a-roonie @duck-feels-woohoo @leviprime

#studioofDW 

YOOOOO THAT MORGANA THOUGH

lemonadedolph:do you really hate him that much, or do you just…

lemonadedolph:

do you really hate him that much, or do you just hate yourself?

leviprime: One of my favorite Darkwing Duck vs Negaduck scenes….

leviprime:

One of my favorite Darkwing Duck vs Negaduck scenes. This is hating yourself to whole another level.

rubbersoles19: Spoopy Ducks from the stream!@i-restuff…

rubbersoles19:

Spoopy Ducks from the stream!

@i-restuff @duck-feels-woohoo @quack-a-roonie @that-shadowy-disguise

OOOOOOOOHHHH MY GOSH YOUR ART IS FANTASTIC AND THAT COLORING JSJWIDBWJSJAIZKZNSIENEJDIAJSJE THANK YOU FOR THE TAG

raidenraccoon: Guess who’s gonna turn clips of Darkwing into…

raidenraccoon:

Guess who’s gonna turn clips of Darkwing into this psychotic fucker and exploit the shit out of it?

(Clip from Tiff of the Titans, edited in Adobe Premiere Pro CC 2015)

He had a front row seat the entire 8 hours I spent on this (most of which was masking each frame of each part of the entire outfit) but I think he’s pleased to see his nemesis replaced with himself.

Also getting the jacket color as proper as possible WAS HELL and that’s as close as I could get

YESSSSSS

misstoodles: A rotten kind of guy! DW characters (5/?)

misstoodles:

A rotten kind of guy!

DW characters (5/?)